Sunday, 6 June 2021

kelas jahitan SEREMBAN

 florabeadz ni ada kat seremban.. 

taman bukit chedang fasa 2, seremban. dekat je dgn stadium hoki seremban. or dekat dgn AEON s2.

kelas dlm skALA KECIL je.. x ramai2,, dari dulu mcm tu dr sebelum zaman covid19.. sebab cikgu nak bg tumpuan pada semua pelajar.. 

kelas florabeadz sesuai utk yg zero jahitan. sebab cikguajar dr asas.. 

kelas baju. kelas langsir. kelas cadar, kelas tekekung.. pilih je mana nak. cikgu ajar ikut pilihan students.

berminat whatsap cikgu yanti ye.. 0182878164













BELI POLA BAJU

 NAK CARI POLA BAJU?

MACAM MANA NAK SENANG KERJA MEMOTONG KAIN?


Haaaa.... meh beli pola baju cikgu....

ada kat kedai shopee ni

klik ni ye 👇

SHOPEE FLORABEADZ

senang kan keje uollss nk order pola florabeadz.. lepas tu sennag nk jahit baju kan.....😉







Sunday, 18 April 2021

Kelas jahit baju nurse

Ni hasil jahitan student dr KUANTAN
Ye kuantan ke Seremban
Sebab nk belajar


Biasa cikgu dpt soalan
“Ada kelas kat KL?”
“Xde ke buat kelas kat senawang?”

Kelas ada di Bukit Chedang SEREMBAN atau Jln Paip, MERU KLANG shj ye

Info
Kelas jahit baju uniform NURSE kene 2 hari kelas ye.
InsyaAllah dlm 2 hari boleh belajar dan siap jahit.

Yuran rm400 untuk 2 hari kelas ye.
sehari belajar jahit baju, n sehari lagi utk belajar jahit seluar.









Friday, 2 April 2021

Cari kelas jahit?

 








Pakej 11 PATEN 

Belajar 11 paten untuk RM1000 dalam tempoh 3 bulan 

(7 hari kelas)


SESUAI UTK BEGINNER......

  1.  Baju Kurung Pesak Buluh @ Kurung Biasa
  2.  Baju Kurung Pesak Riau
  3.  Baju Kurung Moden
  4.  Baju Blaus
  5.  Jubah A Cut
  6.  Kain Susun Tepi
  7.  Kain Lipat Batik
  8.  Kain Duyung 2 Keping
  9.  Kain Kipas Belakang
  10.  Skirt Kembang
  11.  Palazo


Setiap kelas limited students. Maximum 3 org shj


DETAILS KELAS

1. kelas setiap sabtu atau ahad shj

2. waktu kelas 9am hingga 6pm

3. peserta perlu sediakan kain cotton 4m utk 7 pasang baju.

4. tempat solat disediakan, perlu bawa telekung dan sejadah sendiri

5. lunch tidak disediakan

6. sila bawa hand sanitizer dan pakai pelitup muka

7. mesin jahit dan peralatan menjahit disediakan

8. SIJIL KEHADIRAN akan diberikan mengikut tarikh hadir ke kelas

9. tambahan yuran rm50 sehari sekiranya tidak dapat menyiapkan modul dalam 7 hari kelas.





 

JADUAL KELAS 

day 1 : kurung pesak buluh dan kain susun tepi

day 2 : kurung pesak riau dan kain lipat batik

day 3 : kurung moden dan kain duyung 2 keping

day 4 : blaus   

day 5 : jubah a cut 

day 6 : skirt kembang

day 7 : seluar palazo 








NAK JOIN?
WHATSAP CIKGU YANTI ye.....   018-287 8164  untuk booking


Friday, 29 January 2021

NAK BELI POLA BAJU?

 HAI


kami kat florabeadz ada menjual pola baju untuk memudahkan kerja memotong kain uolls tau..

dah lama kami jual pola ni since 2011 lagi. kami guna kertas kraf dan lukis tgn sebab nk bagi uolls pola tahan lama,, bukan guna kertas nipis mcm kertas A4 tu.. pakai 2/3 kali dah lunyai,, jenuh lak nk copy pada kertas lain kan?

berapa pola ada? mcm2 jenis ada dan saiz juga,, pilih je ikut kesesuaian saiz uolls.. pola ni ikut saiz badan dlm carta kami,, tpi kat pola ada kelonggaran lg ye , supaya baju longgar,,, kang uolls pakai baju ketat ,, acik x nak tanggung dosa sama,, hihi..


nak details? klik ni  POLA